Let's relight this forum
Drinking wine, eating cheese, catching some rays, yunno.
AAARRRGGGHHH!!! My giant stick broke!!! In two!!! My stick broke in two!!!
Growing old is mandatory; growing up is NOT.
Proud member of the HoP DPS.
Sanity is a highly overrated state of mind.
I'm normal ... it's everyone else that's crazy.
Gidg
Never pick up a duck in a dungeon...
Let's relight this forum
I was always scared with my mother's obsession with the good scissors. It made me wonder if there were evil scissors lurking in the house somewhere.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and good with ketchup.
**giggles**
Written by: Custom Bug
Hallo Sonnig!
Das Wetter hier regnet im Augenblick, aber das ist, weil ich in England bin und das Wetter Scheiße ist!
Ihr Englisch ist und viel besser als mein Deutscher ausgezeichnet, Ich benutzte einen on-line-Übersetzer, um dieses zu schreiben, also hoffe ich, daß Sie es verstehen können okay!
Ich war in Deutschland vor einigen Monaten, Ich besichtigte die Karmann Fabrik nahe Osnabrück. Ich liebe Deutschland, es ist eins meines Liebling Länder cuz, welches die Leute so reizend
sind
Bis herum
Beifall
Kundenspezifischer Käfer <- Everyone! That's my name in German....how cool!!![]()
![]()
My state of mind is not yours to define!
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
Written by: Custom Bug
Hallo Sonnig!
Das Wetter hier regnet im Augenblick, aber das ist, weil ich in England bin und das Wetter Scheiße ist!
Ihr Englisch ist und viel besser als mein Deutscher ausgezeichnet, Ich benutzte einen on-line-Übersetzer, um dieses zu schreiben, also hoffe ich, daß Sie es verstehen können okay!
Ich war in Deutschland vor einigen Monaten, Ich besichtigte die Karmann Fabrik nahe Osnabrück. Ich liebe Deutschland, es ist eins meines Liebling Länder cuz, welches die Leute so reizend
sind
Bis herum
Beifall
Kundenspezifischer Käfer <- Everyone! That's my name in German....how cool!!![]()
![]()
I smile because i have no idea whats going on!!