Forums > Events, Performances and Gatherings > Gathering/s in Paris during Xmas holidays?

Login/Join to Participate

poistertomGOLD Member
Member
8 posts
Location: My house, Epsom, Near Sutton, South London, Surrey...


Posted:
ENGLISH:
Hey guys,
going to be in Paris from the 18th at night till the 26th morning and as im gonna get extremely bored was thinkin it would be cool to meet up..ok, i dont have a clue where you're allowed to spin with fire in Paris, but there must be some place where you dont get annoyed by the police. Im gonna be in the 5eme arrondissement near the Pantheon..tell me what u think.. any night will do, i just wanna do something else than stayin in some stranger's flat (friend of parents) for a week..
let me know. i sent a message to the members livin in paris, hope we get to organise somethin..would be cool.

FRANCAIS: (excuse pour les fautes d'ortographes ça fait des mois que je n'écris pas français..).
Bon, salut les mecs (et filles), je descends à Paris pour les vacances de Nöel a partir du 18 au soir et je repart le 26 au matin. Je me suis dit que ce serait chouette si on pouvait se donner rendezvous quelques parts dans Paris..la ou il est possible de jouer avec du feux sans avoir les flics sur le dos. Je creche dans le 5ème arrondissement près du Panthéon et je ne connais pas Paris comme ma poche alors un endroit "connu" ou au moins pas trop dur a trouver serait mieux. On fait ca n'importe quelle soirée..apart le reveillon de Nöel je suis libre. Et meme si je ne suis pas la je serais content de savoir que d'autres personnes ce sont donné rendezvous pour faire du Poi ou batons ou autres grace a ce message. J'ai envoyé un message a tout les membres que vivent a Paris (a moins qu'il y en ai plus de 6..) et j'attends toujours une réponse mais je ne desespere pas.
Bon, je vous laisse..faites moi savoir..n'importe quoi..jour, endroit..meme si vous ne serais pas la..comme ca je saurait au moins que quelqu'un a lu ce message.
A plus!!

save this planet from destruction, use sea water to twirl, its the only thing which wont run out



Similar Topics Server is too busy. Please try again later. No similar topics were found
      Show more..

HOP Newsletter

Sign up to get the latest on sales, new releases and more...