Forums > Social Chat > omg, have you seen this?

Login/Join to Participate

Imbalance
GOLD Member since Sep 2005

Imbalance

not different, just not the same
Location: Charlotte, NC, USA

Total posts: 263
Posted:dunno if any of you have seen this guy before. I saw some of his work a long time ago and just happened upon the site. This dude is amaizing. pshh and I thought I was a descent artist...

http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm
br>
*goes to burn his sketch books in shame*


I once learned every move that there was,
Every style, Every technique.
Then I woke up, and forgot it all,
So now I struggle to dream.

Delete Topic

Fine_Rabid_Dog


Internet Hate Machine
Location: They seek him here, they seek ...

Total posts: 10530
Posted:Yay!

I love these type of pictures! They're ace! smile


The existance of flamethrowers says that someone, somewhere, at sometime said "I need to set that thing on fire, but it's too far away."

Delete

FireByNite
SILVER Member since Dec 2004

FireByNite

Are you up for it??
Location: Auckland, New Zealand

Total posts: 349
Posted:haven't seen him before, love his work! if only i was in a position to see it in real life instead of the net.
great find Imbalance biggrin


Are you up for it?
wink;)

Delete

Skulduggery
GOLD Member since Aug 2004

Skulduggery

Pirate Pixie Crew Captain
Location: Wales

Total posts: 8428
Posted:I'm sure these pics have been posted up on hop before. He has amazing talent!

Feed me Chocolate!!! Feed me NOW!

Delete

Lemonkey


Lemonkey

Stalking amidst the desert, carrying an oversized scalpel...
Location: Huddersfield + Hull Uni... UK.

Total posts: 1019
Posted:Those pictures are fantastic.

Willy - is bad for your health...

Delete

Mr Majestik
SILVER Member since Mar 2004

Mr Majestik

coming to a country near you
Location: home of the tiney toothy bear,...

Total posts: 4693
Posted:wikid, i dont get some of the angles tho, its crazy!

"but have you considered there is more to life than your eyelids?"

jointly owned by Fire_Spinning_Angel and Blu_Valley

Delete


Similar Topics

Using the keywords [omg seen] we found the following similar topics.
1. Forums > Flame Boy's Silly Moves (not tricks) Thread [38 replies]
2. Forums > AHH xD OMG FIRE! [3 replies]
3. Forums > Irreversible - The Movie [1 reply]
4. Forums > youve never seen me before!! [2 replies]
5. Forums > Yeah! Supertrick you've never seen before! [43 replies]

     Show more..