Forums > Events, Performances and Gatherings > im looking for some fellow dutch spinners

Login/Join to Participate
Page: ......
stickman 580 posts
Location: ||...lost...||


Posted:
frown hi there,

hey, is there anyone on HOP who is currently or shortly will be living in holland? just moved back home and i havent found the spinning community yet confused

spinning on my own is fun, but, ya know, i gotsta find some, umm, colleagues (?).. identify yourselves! im lonely ubbcrying beerchug

Mot 666 posts
Location: Netherlands


Posted:
hehe cool, it's still on.....

For the southpark fans,
"THIS WEDENSDAY""
"IT'S ON"

For everyone else,,
I was thinking about the park outside of my house, cause if it gets unbareably cold, we could always hide in my place,. But we'll see, open to suggestions.

The tradition from last year is to bring hot choclate with loads of rum in a flask for cold sessions, but hell that was last year.

Still kinda 7ish in utrecht cs?

Come forth and thou shalt win enternal happiness. but he came fifth so he won an electric toatser.


stickman 580 posts
Location: ||...lost...||


Posted:
sure thing mot..


ill go in with the park by your house cuz youre right, its nice and cozy and warm inside and its closeby.

ummm.. i dont think i even have a flask (imagine that!!) but i can get hold of some wine if ppl are interested for at mots place??
but i also am open for other suggestions

Face_NLPLATINUM Member
513 posts
Location: Netherlands - Breda


Posted:
hmmmmmmyeah, I'm in for Motsplace smile... Long way back when returning to the station though, is there a night tram/ bus?

|| "Is True Mastery of the Elements But a Dream?" ||


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
OK, Telp, don't be such a winer. Mots house is not that far from the station. And a bus stops there. And it's a nice walk to the station to. You see I remember that, I was not that drunk (before anyone says that). So it will be the park near Mots hous. It's fine with me.

I can probably buy some new poi tomorrow, so I will be fire-ready. Or I will buy that 4" acrylic. I'm in doubt.
what do you guys think? New poi or new acrylic?

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
O, and we must have some music. Is anyone bringing some. If so, I'll bring along some cd's. Maybe Berend again with the bigass radio?

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


stickman 580 posts
Location: ||...lost...||


Posted:
hear hear fuero.. music is definitely something we need.. i can also bring some cds if ppl fancy some goa on the background?

Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
Goa is always cool.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


_pOp_BRONZE Member
593 posts
Location: amsterdam, Netherlands


Posted:
oh yeah, thanks for reminding me...
rolleyes*mental note: bring headphones and a MD player to block out crappy electronic music

meditate eRic.

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!


Mot 666 posts
Location: Netherlands


Posted:
Written by: Fuero


I can probably buy some new poi tomorrow, so I will be fire-ready. Or I will buy that 4" acrylic. I'm in doubt.
what do you guys think? New poi or new acrylic?




Hmm poi or acyrlic, hmm tough one man. **runs off in search of the sarcastic smiley** Are you nuts man??? A lovely ball off shiny goodness, poi you can make yourself anyway.

The last bus going to the station leaves at around 12.30 from my house, and it's only about a ten minute walk anyway.
See yous tomorrow.

Come forth and thou shalt win enternal happiness. but he came fifth so he won an electric toatser.


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
Yeah, you're right. I'm buying a shiny new beautiful 4" acrylic. This is going to be great. you make sure you bring yours to Mot.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
O, BTW which bus is it?

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Mot 666 posts
Location: Netherlands


Posted:
6 to hoograven, or the 8 to lunetten
get out at halte "tolsteegplantsoen"
Or the other way round if your leaving my place. I'll be at the staion to escort peeps at 7 though.

Come forth and thou shalt win enternal happiness. but he came fifth so he won an electric toatser.


Mot 666 posts
Location: Netherlands


Posted:
4" Whats that in mm?

Come forth and thou shalt win enternal happiness. but he came fifth so he won an electric toatser.


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
Are you irish?
It's a 100mm Ball aprox.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


_Clare_BRONZE Member
Still wiggling
5,967 posts
Location: Belfast, Northern Ireland (UK)


Posted:
ubblol

Getting to the other side smile


FabergGOLD Member
1,459 posts
Location: Dublin, Ireland


Posted:
ubblol

My mind not only wanders, it sometimes leaves completely smile


ado-pGOLD Member
Pirate Ninja
3,882 posts
Location: Galway/Ireland


Posted:
ubblol

Love is the law.


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
I've never seen a triple double post.
It wasn't that funny.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


ado-pGOLD Member
Pirate Ninja
3,882 posts
Location: Galway/Ireland


Posted:
must be an irish thing biggrin

Love is the law.


FabergGOLD Member
1,459 posts
Location: Dublin, Ireland


Posted:
ubblol



it's an irish thing biggrin
EDITED_BY: Faberg (1103642688)

My mind not only wanders, it sometimes leaves completely smile


Mickey_D 84 posts
Location: utrecht


Posted:
meditate and so i became the zen master in ignoring foolish irish people (fight club anyone? i just wanted to use that smiley biggrin).

see yall tomorrow, what are we doing for dinner anyway? any ideas? maybe a bit better organized than last time wink.

ill try to be there at 7.

ps my phone number is 0620089736 for those of you that dont know it yet, i also have a new one but im not sure for how long so that number is not that important.

and mot 1" is 2,52 cm

Mickey_D

If you cant dezzle them with brilliance..
Confuse them with stupidity!!

(it works)


_Clare_BRONZE Member
Still wiggling
5,967 posts
Location: Belfast, Northern Ireland (UK)


Posted:
(sorry lads, I was on my way to work... humblest apologies for delay)

It's an... aww [censored], you get the idea biggrin

Getting to the other side smile


Mot 666 posts
Location: Netherlands


Posted:
hmmm beats me, I must have been out of the country for to long.
Right, then why is 1' way bigger than 1" then? It does'nt make any godam sense.

Cool, fuero, we can see if anyones able to do a 3ball palm spin with 100mm's biggrin

I guess we'll hang round the station till 7.15 to see if anyone else shows, otherwise just grab the bus and see you at my place.

Come forth and thou shalt win enternal happiness. but he came fifth so he won an electric toatser.


Sunrise 211 posts

Posted:
Hey guyshug2

so I m flying to Slovakia today..wanna wish everyone

MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR

Love,Happiness,Peace..ubblovebounce2peace

grouphug

Ivetka weavesmiley

Ps:Have a nice meeting.. smile

sunny
grouphug


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
ivetka, you have fun to in Slovakia and Have a merry Christmas and a happy new year from me to.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Face_NLPLATINUM Member
513 posts
Location: Netherlands - Breda


Posted:
Ahoi Sestra wink,
you have a good trip and loads of fun over there!!!

And Mot, are you kidding us or what???? You don't know the difference between 1' and 1"???

|| "Is True Mastery of the Elements But a Dream?" ||


Face_NLPLATINUM Member
513 posts
Location: Netherlands - Breda


Posted:
ow, how about dinner: should we get it before we go to utrecht or afterwards???

And Fuero; I'll be taking the train with a stop in Rotterdam...

|| "Is True Mastery of the Elements But a Dream?" ||


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
What time are you in Rotterdam?

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Face_NLPLATINUM Member
513 posts
Location: Netherlands - Breda


Posted:
I will arrive 18.10 at Rotterdam central station, and then i would grab the train of 18.17 that arrives 19.01 in utrecht

|| "Is True Mastery of the Elements But a Dream?" ||


Fuero 465 posts
Location: Netherlands


Posted:
I'll be there because I've then bought the beautiful 4" acrylic.

Hmm, there's gotta be something round and shiny, I can play with


Page: ......